Презентація від письменниці : « Свої мрії я вплету у рядки»

16квітня 2018 р.


 Завітала у бібліотеку, на зустріч з дітьми 5-Б класу,зош.№15, Тамара Михайлівна Гнатович. Лауреат премії журналу " Літературний Тернопіль" в номінації  "Поезія" та обласної премії в галузі культури( номінація " Література для дітей та юнацтва - імені Іванни Блажкевич") , авторка збірок для дітей : " Ось такі пригоди у саду і на городі", "У бабусинім дворі", "Таємнича місія", "Про пригоди в синіх водах", " Листівка Миколаю", " Казка про Добрика" та багато інших творів.
  Пані Тамара зачарувала дітей ароматом мелодійних віршів. Наповнила душі теплим сонечком весни, осіннім листком осені, розповіла віршами про любов до рідної землі, поділилась любовью до мами:
 " Мамо,матусю, лебідко,
Світла розрадо моя,
Вибачайте, нене що рідко
В дім приїджаю так я.
Горлице, зморено- сива,
Сяйво,що зве крізь туман,
 Ви в молитовном пориві
Біль забираєте з ран..."
 Розповіла про свою любов до рідного татуся: " Татові світанки зустрічають літо,
                                                                                             Гладять стиглий колос, тихо гомонять;
                                                                                             Татові світанки кличуть чесно жити
                                                                                             І над виднокраєм зорями летять..."
Зажурилася у віршах про долю хлопців,які боронять рідну країну від ворога на СходіУкраїни: "Мій рідненький, на сході Європи
Захищаєш ти села й міста
І, напевно, в якомусь окопі
Там читаєш від мене листа.
Повертайся ,татусю,додому!
Я вже виріс на цілий вершок,
Сам долаю стежину знайому,
Як іду у дитячий садок..."
 Художня палітра Тамари Михайлівни багата, з першого рядка закохує у себе. Ніжна душа поетеси від природи, від краси душі, гармонії почуттів:
                             " Зачудуюсь в осінь,
                               Замилуюсь літом,
                                Сонцем надвечірнім
                                І весняним цвітом,
  Ніжними квітками,
Яблуневим садом,
Стиглими хлібами,
Жовтим листопадом..."





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

АНОНС

майстер- клас : " Про що розповідає писанка"

Бібліотечний бульвар "Дитинство моє - ніби парусник в морі".